czwartek, 22 grudnia 2011

Nowości,nowostki no i.... ciekawostki


Witajcie,
Dziś wam napiszę opowiadanie z książki ,,Masło przygodowe''Może czytaliście tą książkę?To będzie wam lżej a dlaczego to się dowiecie na końcu posta.




            ,,Ten cały nudny świat''
  Na początku muszę wam powiedzieć,że ten cały świat w ogóle mnie nie interesuje.Bo cały świat wygląda jak brudna piłka,z przewagą koloru niebieskiego i z żółto-zielonymi plamkami.Ta piłka jest trochęspłaszczona,taka jak do gry w rugby.
  Jak posłuchać całego świata,to słychać tylko wielojęzyczny bełkot,strzały,wybuchy i brzęczenie pojazdów i urządzeń mechanicznych.
  Jak powąchać cały świat,to ogólną spaleniznę się czuje,świeży plastyk,wyziewy samochodowe,bo samochodów jest więcej niż drzew,więc drzew się nie czuje się przy ogulnym wąchaniu.
  Kiedy dotknąć całego świata,to może być albo twardo od skał lub bodynków,albo mokro od wody.Jest też mała szansana to,że trafi się na sierść lub liście.
  Taki cały świat niewiele mówi o sobie samym.Dlatego mnie nie interesuje.
  Jedynie co mnie interesuje,to szczegóły.


Dobra,to była jedna strona. Jest jeszcze 2 ale obiecałam powiedzieć czym będzie lżej tym co mają tą książkę.UWAGA to będzie konkursik tu włóżcie swojej fantazji,to co u górze muśicie przeczytać i pomyśleć co może opisywać dalej i odpowiedzieć dakże na pytania:

  • Opisuje to dziewczynka czy chłopiec
  • Dlaczego muśimy chronić środowisko i zwierząt
Odpowiedzi zgłaszać mi na e-mail Wiktoria20001@gmail.com do 23 grudnia do 22.00

Bye Bye Meria090



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz