środa, 21 grudnia 2011

Powitanie


Witajcie kochani,
Oto 1 post mój post na blogu.Jestem Meria090
W realu Wiktoria,mam 10 lat 4 miesiące mam siostrę jej 2 tygodni po urodzeniu w poniedziałek było,na msp mam 2 lvl(gram od nie dawna).Dobra już połowę o mnie wiecie.Jak już mówiła Diana na msp jest nowy konkurs.Zapraqszam takżę dodawać swoje blogi O moviestarpanet tutaj
Klick!Ech...Dobra.Na msp nic się już nie dzieje a jeśli chcecie dołączyć do mego bloga klik to Wyślijcie mnie na Wiktoria20001@gmail.com zgłoszenie i w nim:
  • Nick Moviestar
  • Lvl(przyjmuję od 3 lvl (diana wyjątek))
  • E-mail kontaktowy
Ok to tyle na dziś bye 
Wasz Meria090 

PS.: w piątek będzie konkurs i ogłoszę imprę,dam zaproszenia zrobia listę przyjaciół i dużo innego co będzie.Więc nie zapomnijcie wskoczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz